Általános szerződési feltételek


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

www.keresztenydekor.hu

Jelen dokumentum tartalmazza az Absolute System Bt., mint szolgáltató (továbbiakban „Szolgáltató”) által üzemeltetett web áruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket (továbbiakban „ÁSZF”). Az ÁSZF tartalmazza a weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybe vevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit.

A következő ÁSZF a Szolgáltató valamennyi árucikkére/szolgáltatására vonatkozik és érvényes.

Felhasználó személyes adatainak kezeléséről az Adatvédelmi Nyilatkozat rendelkezik, mely a következő linken vagy a kezdőoldalon közvetlenül elérhető. www.keresztenydekor.hu/adatvédelem

A Felhasználó a megrendelőlap kitöltésével hozzájárul adatai megadásához Szolgáltató számára, mely adatokat minden egyes rendelés leadásakor lehetősége van módosítani, és Szolgáltató ezen adatoknak megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért a Felhasználót terheli minden felelősség. Szolgáltató jogosult kétség esetén a Felhasználó valódiságát ellenőrizni, és a nyilvánvalóan hibás vagy hamis megrendelést és/vagy a regisztrációt törölni.

SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

A szerződés az Absolute System Bt.-vel jön létre.

SZOLGÁLTATÓ, ÜZEMELTETŐ ADATAI:

A szerződés az Absolute System Bt.-vel jön létre.

Név: Absolute System Kereskedelm és Szolgáltató Bt.
Rövidített név: Absolute System Bt.

Székhely: 8146 Jenő, Fő u. 46.

Képviselő neve: Nádai Péter

Cégjegyzékszám: 05-06-012787

Bejegyző Bíróság neve: BAZ Megyei Bíróság

Adószám: 21365232-2-07

Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-65988/2013.

Az üzemeltető kamarai nyilvántartási száma: FE21365232 (Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Közösségi adószám:HU21365232

Számlavezető pénzintézet: Budapest Bank Zrt.

Számlaszám: 10102952-57438600-01000000

Üzemeltető elérhetősége:
Ügyfélszolgálat: munkanapokon hétfőtől péntekig 9:00 – 17:00 óráig
Telefonszám: +36204595402

E-mail: keresztenydekor@gmail.com

Üzemeltető tárhelyszolgáltatója az EVOLUTIONET Kft. (székhely: 7342 Mágocs, Széchenyi utca 75., telefon: 06 30 503 1929, email: info@domain-tarhely.net)

 

honlapon folytatott tevékenység

A Honlapcélja használati, -ruházati és ajándéktárgyak értékesítése, ezen kívül letölthető anyagok, e-book-ok értékesítése és/vagy emblémázási szolgáltatás nyújtása valamint házhoz szállítása a Felhasználó részére.

Felhasználási feltételek

A Honlapon megjelenített termékek és az esetleg ehhez kapcsolódó szolgáltatások csak online módon vásárolhatók meg. Telefonon leadott megrendeléseket Szolgáltató nem fogadja el.

A termékek és/vagy szolgáltatás ára tartalmazza az általános forgalmi adót (ÁFA), tehát bruttó összegben vannak feltüntetve. A termék mellett feltüntetett árak azonban nem tartalmazzák a szállítás költségét vagy egyéb terheket (pl. emblémázás költségét). A Felhasználó által ténylegesen fizetendő végösszeg, azonban már minden terhet magába foglal (szállítási költséget és egyéb terheket is.).

A termékek ára: A termékekre a weboldalon feltüntetett árak vonatkoznak. Az árak frissítése folyamatos, egy adott termék bármikor felkerülhet a választékba, vagy lekerülhet onnan, illetve egy adott termék ára a nap bármely szakában változhat.

A Felhasználónak minden esetben azt az árat kell megfizetnie, amely a megrendeléskor a termék mellett a Honlapon feltüntetésre került.. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. A megrendelés az „Ajánlati kötöttség, visszaigazolás” pontban leírtaknak megfelelően visszaigazolással lép érvénybe, és mindenkor a visszaigazoláson szereplő árak érvényesek.

Minták, termékminták: A mintákat ki kell fizetni. Amennyiben emblémázott minta szükséges, akkor a grafikai és egyéb előkészítési költségek is kifizetendő. A minták értéke függ a színtől, mérettől stb, ezért a minták árára vonatkozóan Szolgáltató emailben vagy telefonon tájékoztatást ad.

A Honlapon az egyes termékek mellett megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználót az akció időtartamáról.

A webáruház használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a Szolgáltató nem iktatja, ennek megfelelően utólag nem hozzáférhető.

Igénybevétel feltételei

Az oldal bizonyos részei regisztráció nélkül is használhatóak és megtekinthetőek. A rendelés leadásához nem szükséges regisztráció. A Honlapon történő böngészéshez, a termék(ek) megtekintéséhez, blog oldal használatához nem szükséges előzetes regisztráció.

Harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon nem sértheti.

Kedvezmények (pl. kuponok) beváltása regisztrációhoz kötött.

A Felhasználó részére kézbesített csomagban, a Szolgáltató minden esetben elhelyezi a Felhasználó által megadott adatokkal kiállított számlát, melyen a megrendelt termékek tételesen szerepelnek. Egy megrendelésen belül, a Szolgáltatónak nem áll módjában a számlát részszámlákra bontani. Ha a Felhasználó bizonyos tételekről külön számlát kér, ezeket a termékeket külön kell megrendelnie.

A Felek között a szerződés a megrendelés visszaigazolásával jön létre, és a megrendelés teljesítésével zárul le. Folyamatos rendelés esetén a szerződés mindaddig hatályban marad, amíg felek összes egymással szembeni követelése nem teljesül.

Olykor előfordulhat, hogy beszállítóink késlekedése miatt a rendelést a Szolgáltató nem tudja a vállalt határidőre teljesíteni. Ilyen esetben mindig igyekszünk a késésről és ha ismert, a szállítás új várható időpontjáról a lehető legkorábban tájékoztatni a Felhasználót.

A rendelés két részletben történő szállításáról, átvételéről, illetve annak esetleges plusz költségeiről a Felhasználó ügyfélszolgálatunknál a +36204595402 telefonszámon, illetve keresztenydekor[kukac]gmail[pont]com  email címen tud érdeklődni.

Kérjük, vásárláskor adja meg a rendelésért felelős személy nevét, elérhetőségét, a számlázási címet (magánszemélyeknél ez általában otthoni cím) és a szállítási címet (munkahelyi cím, csomagot átvevő szomszéd címe,stb.), ahova a Szolgáltató csomagot küldheti!

Felelősségi szabályok

Mind a Felhasználóra, mind a Szolgáltatóra vonatkozó felelősségi szabályok. A szolgáltató kizár minden felelősséget:

  • a honlap Felhasználója által tanúsított magatartásáért

  • a honlapon elhelyezett információk pontosságáért, teljességéért, továbbá,

  • ha a honlap olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmaz, amely más szolgáltatók oldalaira vezet, akkor ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

  • a Honlap, Felhasználó általi visszaélésszerű használatának következményeire való rendelkezések meghatározása vagyis, hogy a Felhasználófelelősséggel tartozik a honlapon folytatott saját tevékenységéért.

Felelősségvállalás

Szolgáltató, azaz az Absolute System Bt. vállalja, hogy az ezen szerződésben vállaltakat magára nézve kötelezőnek tekinti.

Felhasználó kijelenti, hogy jelen a dokumentum tartalmát ismeri és tudomásul veszi.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása részéről szerződésnek minősül, melyhez kötve van. Felhasználó a rendelés/ei elküldésével, jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja, és az itt leírtakat betartja.

Szerzői jogok

A Honlapon elhelyezett kép, grafika stb. és maga a Honlap szerzői jogvédelem alatt áll, ennek a jogosultja Nádai Péter. Ezért a honlapon található tartalmakat kizárólag a jogtulajdonos előzetes engedélye esetén használhatóak fel (jogtulajdonossal írásban megkötött megállapodás).

  • A honlapon megvásárolt e-book-ok, információs anyagok szintén szerzői jogvédelem alatt állnak, ezek jogtulajdonosa Nádai Péter.

A Honlapon történő vásárlás MENETE

A Honlapon történő böngészéshez, a termékek megtekintéséhez, blogoldal használatához nem szükséges előzetes regisztráció.

A Honlap működését a 2001.évi CVIII. törvény (Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló törvény) () szabályozásának megfelelően mutatjuk be az alábbiakban.

A www. keresztenydekor.hu weboldalról történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, a keresztenydekor[kukac]gmail[pont]com e-mail címre történő megrendelőlap elküldésével Telefonon, faxon, külön emailen, levélben leadott rendeléseket nem fogadjuk el.

A Felhasználó az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A Honlapon található termékek adatai a megrendelés időpontjában érvényesek. Újabb ugyanazon termékre vonatkozó, de későbbi időpontban történő megrendelés esetén, az adatok változhatnak. A Honlapon található ajánlatok csak a megjelölt időpontban hatályosak.

A terméke(ke)t kiválasztva a kosárba helyezés után a termékek árának végösszegét is láthatod.

Itt lehetőséged van még újabb terméket a kosárba helyezned, illetve a kosár tartalmának törlésére a „Törlés gombra” kattintva.

A Honlapon n mindenki vásárolhat, aki leadja a megrendelést és a szállításhoz szükséges adatok megadása után a megrendelés megerősítő levélben közölt hivatkozással, megerősíti megrendelését és elfogadja a jelen dokumentumban leírt feltételeket.

A megrendelőlap kitöltésével, elküldésével és annak a Szolgáltató által az “Absolute System Bt.” e-mail által történő visszaigazolásával a 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Szolgáltató, valamint a Felhasználó között az alábbi feltételek szerint:

Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Felhasználóval a továbbiak egyeztetése érdekében, ez esetben a távszerződés Felek között nem jön létre.

Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem tudja teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, akkor erről értesíti a Felhasználót valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti. Az is lehet, hogy beszállítók késlekedése miatt a rendelést Szolgáltató nem tudja a vállalt határidőre teljesíteni. Ilyen esetben mindig igyekszik a késésről és ha ismert, a szállítás új várható időpontjáról a lehető legkorábban tájékoztatni a Felhasználót. A rendelés két részletben történő szállításáról, átvételéről, illetve annak esetleges költségeiről érdeklődj ügyfélszolgálatunknál a+36204595402 telefonszámon illetve keresztenydekor[kukac]gmail[pont]com emailen.

Felhasználó köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szolgáltató által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szolgáltató által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat – mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza – Szolgáltató részére a Felhasználó által kiválasztott módon megfizetni.

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató 48 órán belül visszaigazoló emailt küld a Felhasználó részére, mely tartalmazza megrendelésének adatait. Amennyiben a Felhasználó nem kap 48 órán belül visszaigazoló emailt,mentesül az ajánlati kötöttsége alól, vagyis nem köteles a terméket a továbbiakban megvenni, átvenni. Az automatikus email igazolja, hogy a rendszer a rendelését befogadta, azonban a szerződés nem jön létre, csak a Szolgáltató által küldött külön elfogadó emaillel, amely tartalmazza rendelésének adatait.

Amennyiben hibát vesz észre a rendelésében (rossz terméket rendelt, rossz címet adott meg, többet rendelt), akkor a fent megjelölt elérhetőségek valamelyikén haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot Szolgáltatóval, a hiba javítása és a kéretlen rendelések elkerülése érdekében.

Fizetési feltételek

1, Fizetés előre átutalással bankszámlára Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket fizetheted előre átutalással is (kérjük, válaszd ki a fizetési módnál). Megrendelésedet kiszámlázzuk, a számla másolatát e-mailben elküldjük neked. Kérjük, hogy a számla végösszegét utald át a számlán feltüntetett bankszámlára. Az átutalás megérkezését követően teljesítjük megrendelésedet. Nagy tételű megrendelés esetén akár a vételár 50%-át előre átutalással kérhetjük teljesíteni egyéni megállapodás alapján. Személyes átvétel nem lehetséges. Fizetési feltétel: 100.000 Ft. feletti megrendeléskor előreutalás, vagy az összeg 50%-nak előreutalása, a többi utánvéttel kiegyenlíthető.

2, Fizetés utánvéttel. Készpénzben, az áru kiszállításakor.

A megrendelt termék vételárát (mely tartalmazza a kiszállítás költségét is), annak átvételekor kell kifizetni készpénzben a futár részére. A megrendelt termékekről cégünk áfás számlát küld neked melyet a csomagban helyezünk el.

Számla

A termék átvételekor papíralapú számla átadása történik.

Akciók, kedvezmények:

Az aktuális akciókról, kedvezményekről honlapunkon olvashatsz. Amennyiben regisztrált felhasználónk vagy emailen is kapsz ezekről értesítést, feltéve hogy feliratkoztál hírlevelünkre. Az akciók és kedvezmények mindig meghatározott feltételekhez kötöttek (pl. idő, vagy %) és csak az időben leadott rendeléseket tudjuk elfogadni.

Hírlevél

Hírlevél szolgáltatásunkra feliratkozhatsz honlapunkon. Hírleveleink a kiküldéskor érvényes árakat tartalmazzák, az éppen aktuális árakról mindig honlapunkon tájékozódhatsz. Hírlevél szolgáltatásunkról bármikor leiratkozhatsz, a Neked küldött e-mail alján található Leiratkozom gombra kattintva.

Ügyfélszolgálat

Bármilyen kérdéssel, észrevétellel kapcsolatban fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, munkanapokon 09:00-17:00 óra között a +36204595402  telefonszámon, vagy keresztenydekor[kukac]gmail[pont]com e-mail címen.

Átvétel

A termék átvétele a futártól, postástól történik.

Személyes átvételre nincs lehetőség.

Elállási jog

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 15 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, vagyis visszaküldheti/visszaviheti a megrendelt terméket.

Vásárlástól való elállás joga:

Minden vevőnek a vásárlástól számított 15 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe: – Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami gyári, minden csomagolási és termékelemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza az Absolute System Bt.-nek. Elállásra vonatkozó igényét azonban e-mailben vagy írásban (levélben) kell bejelentenie 15 munkanapon belül.. – Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük. Amennyiben postán vagy futárszolgálattal küldöd vissza a terméket, legkésőbb az áru megérkezését követő 30 munkanapon belül visszautaljuk az összeget azáltalad megadott bankszámlaszámra. – A termékek visszajuttatásának költségét a Felhasználó köteles viselni. Felhasználó

Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc- és sérülésmentesen, tisztán az Absolute System Bt.részére visszajuttatni, az Absolute System Bt. nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha nyilatkozatát a vásárló 15 munkanapon belül (akár a 15. munkanapon) lejárta előtt elküldi. 

Egyedi emblémázással megrendelt rendelt termék esetében, mindaddig, amíg a nyomtatás nem történik meg, a Felhasználó bármikor elállhat a vásárlástól. Azonban a nyomtatás megtörténtével a Felhasználót már nem illeti meg az elállás joga.

A Felhasználó nem gyakorolhatja az elállási jogait, ha az Ő kérésedre emblémázott termékeket, vagy kifejezetten az Ő kérésedre gyártott termékeket vásárol és a termék már nyomtatási fázisban van, vagy a nyomtatása befejeződött. Nem gyakorolhatja az elállási jogát ezen emblémázott (megnyomott) árura és esztétikai kifogást sem fogad el a Szolgáltató és nem is cseréli ki, természetesen.

A nálunk vásárolt, de nem cégünknél emblémázott termékekre utólagos minőségi reklamációt nem fogadunk el, az emblémázással kapcsolatos reklamáció az emblémázást végző cégnél kell közvetlenül bejelenteni. Elállás esetén a számlával vagy annak másolatával együtt, saját költségen küldd vissza az Absolute System Bt. címére (8146 Jenő, Fő u 46.), és a megérkezésétől számított 30 napon belül visszatérítjük neked a visszaküldött termék(ek) vételárát szállítási költséggel együtt, feltéve hogy a kiszállítás nem ingyenesen történt. Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli.

 

Szállítás

A megrendelt termékek kiszállítását a DPD futárszolgálat végzi.

 

Kiszállítás menete:

A csomagban minden esetben kiküldjük az általad megadott adatokkal kiállított számlát, melyen a megrendelt termékek tételesen szerepelnek. Egy rendelésen belül számlát bontani sajnos nem tudunk! Ha bizonyos tételekről külön számlát kérsz, ezeket a termékeket külön kell megrendelned.

Jelen szerződés a megrendelés jóváhagyásával lép hatályba, és a megrendelés teljesülésével zárul le, ez legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 30 napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre; Folyamatos rendelés esetén a szerződés mindaddig hatályban marad, amíg felek összes egymással szembeni követelése nem teljesül.

 

Szállítás díja: 1400 Ft/csomag

 

Felhívom a figyelmedet arra, hogy kiszállítás esetén minden esetben köteles vagy ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét, és ha valamilyen sérülést észlelsz, azt azonnal közöld a futárral és kérd jegyzőkönyv felvételét. A futár panasz esetén díjmentesen visszaszállítja a hibás vagy sérült terméket részünkre és mi a lehető legrövidebb időn belül cserével orvosoljuk a problémát. A termék újra kiszállításának költsége ilyen esetben cégünket terheli. A futár távozása után, jegyzőkönyv nélkül panaszt már nem fogadunk el. A termék átvételével elismered, hogy azt megvizsgáltad és mindent rendben találtál.

 

Szállítási határidő :

Igyekszünk rendelésedet 5-10 munkanapon belül teljesíteni. Időszakhoz kötött termék-akcióknál, az akció lejárta után kezdjük a megrendelt termékeket kiszállítani. Amennyiben a szállítás, egyeztetést igényel a termék jellege miatt (például: gyártás alatt lévő termék),akkor emailben felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk a részleteket illetően.

szavatosság, JÓTÁLLÁS

Szavatossági igények érvényesítése

Szavatosság

Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhet a vásárló. A szavatosság az eladó hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a honlapon feltüntetett és a cégünk által meghatározott tulajdonságoknak. A vásárló a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációkat, kifogásokat a vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a cégünkkel közölni. A hibás árut bejelenteni a keresztenydekor[kukac]gmail[pont]com email címen lehetséges, vagy postai úton a 3533 Miskolc, Gorkij sor 71-re címezve. Csak használatba nem vett terméket áll módunkban kicserélni.

Két hónapon belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi a Felhasználó jogainak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a Szolgáltató részére.  

A szerződés teljesítését követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Ilyen esetben az Absolute System Bt. csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Ha bizonyítani tudjuk, hogy a hiba oka a vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles a vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. Hat hónap elteltével vita esetén azonban már a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Hibás teljesítés esetén a fogyasztó

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az cégünknek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.

  • Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, a vásárlónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.

Jótállás

A Honlapon nem értékesít a Szolgáltató az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó termékeket.

A jótállás időtartamáról, minden esetben a termékhez mellékelt jótállási jegy tájékoztatja a Felhasználót.

Felhasználót jótállás esetén az előző pontban meghatározott jogok illetik meg.

  • Jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés helye, folyamata,rendje, módja

Az Absolute System Bt. célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Felhasználó teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a „Kapcsolatfelvétel” menüpont alatti webes felületen, vagy az keresztenydekor {kukac}gmail{pont}hu e-mail címen, illetve  postai levél útján is közölheti. Cégünk a panaszt legkésőbb annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja, és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatást ad a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a Felhasználó rendelkezésére.

Az Absolute System Bt. a panaszt kivizsgálja, és törekszik a probléma megoldására. Az esetleges jogviták elbírálására Felek (hatáskörtől függően) a Budai Központi Kerületi Bíróság, illetve az általános illetékesség szerinti megyei bíróságot kötik ki

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

A jelen szerződésben és a kapcsolódó dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok az irányadók.

Amennyiben a Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára: panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál, békéltető testület eljárásának kezdeményezése; bírósági eljárás kezdeményezése.

Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

  • Az ÁSZF-et jogában áll a szolgáltatónak bármikor módosítania, ezek azonnali hatállyal lépnek érvénybe mihelyt a weboldalon feltöltésre kerülnek Vitás kérdésekben a vitatott időszakban érvényes ÁSZF az irányadó. A honlapon kerül elhelyezésre egy erre vonatkozó tájékoztató vagy külön, minden egyes felhasználó e-mailen értesül a változtatásról.

tulajdonjog fenntartása

  • A termék tulajdonjoga a vételár teljes kifizetésig az áru az Az Absolute System Bt. tulajdonában marad.

egyéb rendelkezések

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Honlapon, előzetes figyelmeztetés nélkül, továbbá, hogy a Honlapot más domain név alá helyezze át. A Felhasználó tájékoztatása arról, hogy az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a magyar jog az irányadó és ezen jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. Különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései

 

Ezen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2013. július 10.